2013. május 14., kedd

1. rész - Vásárlás..és...

Sziasztok :) 
Sokáig gondolkoztam azon, hogy mit írjak az 1. részbe. Nem akartam
elhamarkodni, és nem akartam bele keveset írni.! :) 
Dobjatok meg majd lent egy-két esetleg három ( :D ) komival. :))
Nagyon megköszönném ;)) 
Na nem beszélek többet, sziasztok! :) Jó olvasást!!! 
by * Directioner xx 




Reggel valami dörömbölésre keltem fel. Kikászálódtam az ágyból, majd lecsoszogtam a nappaliba. Hát persze. Harry már megint dobol... Miért mindig reggel 7-kor kell?! Odamentem Harry háta mögé majd megkocogtattam a vállát. Ettől felrezzent. 
- Harry Styles mégis mi a frászt csinálsz??? - ordítottam le nőies reggeli hangomon. 
- Kicsi drága Lola. - simogatta meg a hajamat. - Dobolok. - mondta majd egy akkorát rávert a dobra, hogy ezt én viszonoztam egy fejbeveréssel. Motyogtam neki még valamit, aztán behúztam a csíkot a konyhába majd készítettem magamnak egy kávét. A kávéval kimentem a teraszra, meggyújtottam a cigimet. Miközben szívtam a cigit és ittam a kávét egy gondolat járt a fejemben: " Liam miért bámul már napok óta?! " Miközben elhessegettem ezeket a gondolatokat, Zayn jött ki mellém ugyancsak kávéval a kezében és egy szál cigivel.
- Jó reggelt. - köszöntött, egy mosoly kíséretében. 
- Helló. Te is Harrynek a hülye dobolására keltél??? - kérdeztem miközben elnyomtam a csikket. 
- Nem. - elkezdett kuncogni. 
- Kivele Malik. - mutattam rá a mutató ujjammal. 
- Arra ahogyan... Khm... A bátyád fingott. - nevette el magát. - rohadt büdös volt a szobában és Louis még álmában csinálta ezt. 
- Basszus tényleg??? - mondtam elröhögtem magamat én is. 
- Na én felmegyek megcsinálom a hajamat. - mondta majd egyszerűen ott hagyott a teraszon. 

Miután Zayn bement a házba, felálltam a székről, majd elmentem a mosdóba. Megmostam a fogamat, megfésültem a hajamat, majd elindultam az emeletre. Mikor bementem a szobámba, odaálltam a szekrényem elé majd szúrós tekintettel pásztáztam a ruhákat. Végül egy barna alapon virág mintás gatyánál, egy vöröses pulcsinál esett a választásom. Sminknek egy barna árnyalatos cuccot használtam, kiegészítőként türkizkékre festettem a körmömet, felvettem a napszemüvegemet, meg a karkötőimet is. 
Lola ruha összeállítása


Miután felöltöztem tárcsáztam Emma számát, hogy van-e kedve eljönni velem csajos napot tartani. A válasza persze igen volt. Azt beszéltük, hogy a pláza előtt találkozunk. Felvettem a fekete magassarkúmat, majd vállamra tettem a barna táskámat, és már el is indultam. A pláza kb. 30 percre van a házunktól és mivel nem volt kedvem sétálni ezért fogtam egy taxit, bepattantam majd mondtam a sofőrnek, hogy vigyen a plázához.

Mikor megérkeztünk, odarohantam Emmához majd köszöntöttem egy halálos öleléssel. Szerencsére ő ezt mindig kibírja ( :D ) . 
- Sziiaaaaaaaaa. - mondtam majd "nyakába ugrottam" és megöleltem. 
- Helllóóbellóó. - köszönt nekem, majd adott 2 puszit az arcomra. 
- Na hova menjünk először? - tettem fel a legjobb kérdést. 
- Figyiiiii. Induljunk el aztán valamelyik boltba úgyis kikötünk. - mondta majd elnevettem magamat. 

Elindultunk fel a másodikra mivel ott van a ruhás részleg. Bementünk a kedvenc boltomba, majd mikor beléptem volna az egyik próbafülkébe megcsörrent a telefonom. Liam hívott. 
- Szia Lola. - köszönt elsőként.
- Helló. Mizu? - kérdeztem. 
- Louisnak ma van a szülinapja. Most jutott mindenkinek eszébe. Kéne egy partit szervezni. 
- Uhh. Basszus tényleg. - kaptam a fejemhez majd beosontam a  próbafülkébe, leraktam azt a rengeteg ruhát, majd telefonnal a fülemnél berontottam Emmához. 
- Emma! Ne kezdj el öltözködni! 
- Neked mi bajod, van? Húzd már be azt a hülye függönyt, vagy gyere be! Éppen bugyiban állok ha nem gond! - vigyorgott rám, egy "ezt még megbánod Lola Tomlinson!" mosollyal. 
Bementem hozzá, majd elkezdtem mondani neki, hogy kell venni chipset, piát, üdítőket, mert Lounak lesz a szülinapja. Nem is tudom, hogy lehettem ilyen testvér, hogy elfelejtem a bátyám szülinapját. 

Miután megvettünk minden cuccot, felhívtam Liamet, hogy Lout vigye el valahova ameddig megcsináljuk a kaját meg berendezzük a házat. És persze ameddig ide hívjuk a haverjaikat. 

Amikor hazaértünk, behívtam Emmát a házunkba, hogy segítsen. 
- Emma, dobd csak le a cuccodat, mintha otthon lennél. - mondtam miközben bevittem a szatyrokat a konyhába. 
- Wááááááááá. - hallottam egy kiáltást kintről mire automatikusan kirohantam az előszobába. Éppen Emma takarta a szemét és Zayn pedig nevetett. 
Zayn éppen alsógatyában volt a nappaliban. 
- Basszus, Zayn. Menj már vissza ahonnan jöttél. - mondtam majd betuszkoltam, a fürdőbe. 
- Emma jól vagy? Sokkolt a látvány vagy mi a baj? - kérdeztem miközben egy kicsit nevettem. 
- Nem tudtam soha elképzelni, hogy egy ilyen kurva helyes pasit látok félmeztelenül... És azok a kockák... Én szerelmes vagyok belé. - mondta majd vörösödött az arca. 
- Ki szerelmes belém??? - lépett ki Zayn már egy pólóban és egy nadrágban a fürdőből...

2 komi és jön a 2. rész :)) ! 
by * Directioner xx

1 megjegyzés: